- Homepage
- Zahraniční reality
- Přímo od developerů
- O nás
- Naše služby
- Zprávy
- Kontakt
Nedávno skončený filmový festival v Cannes potvrdil stále výrazněji se projevující trend – filmové společnosti čím dál častěji investují do místních nemovitostí.
Každoroční filmový festival je beze všech pochybností největší událostí na francouzském Azurovém pobřeží. Více než 30 tisíc lidí z filmové branže včetně celé řady celebrit přijíždí do Cannes prezentovat svá díla. Mnoho profesionálů však začíná investovat také v jiném odvětví, v realitách.
Rostoucí náklady na ubytování motivují filmaře ke koupi nemovitosti v Cannes tak, aby měli zajištěno příjemné ubytování a zároveň šetřili peníze na drahých pronájmech. Dle statistik se cena ubytování v poslední době každoročně zvýšila téměř o 16 %.
Některé společnosti do Cannes vysílají desítky zaměstnanců již několik týdnů před začátkem festivalu. Náklady tak dosahují značných částek, pouze ubytování pro manažery a producenty může stát až 100 tisíc EUR každý rok (týdenní ubytování ve dvoupokojovém apartmánu stojí v průběhu festivalu přibližně 6 000 EUR týdně). Dlouhodobější investice do apartmánu nebo vily tak začíná dávat smysl i vzhledem k tomu, že některé ubytovací kapacity jsou plně vytíženy na roky dopředu.
Nemovitosti jsou využívány po celý rok, nejen po dobu trvání festivalu. Největší oblibě se těší luxusní apartmány v bezprostřední blízkosti Palais des Festivals a exkluzivní vily na okraji města.